Om mig

Hej til jer der kigger med hér på bloggen! Jeg hedder Katrine, jeg er 23 år og læser til pædagog på Roskilde pædagogseminarium - University college Sjælland, med aflsutning i 2010. Jeg skal i udlandspraktik i Auckland, New Zealand fra Februar - August 09. Med på rejsen hiver jeg min dejlige kæreste Nichlas med, der ligesom jeg selv er frisk på at komme ud og uforske nye dele af verden. Jeg skal være i praktik på Wilson School i Auckland, New Zealands nord ø. Det er en special praktikplads, for børn og unge med forskellige former for fysiske handicaps. Mere information følger. Link til praktikstedets hjemmeside: http://www.wilson.school.nz/welcome.php Jeg glæder mig meget til at komme afsted, og håber på at kunne bruge denne blog til at inspirere andre. De bedste hilsner Katrine

onsdag den 7. januar 2009

Efter hjemkomsten

Efter hjemkomsten

1 kommentar:

  1. Hej Katrine
    Vi er to pædagogstuderende fra Peter Sabroe i Århus der skal afsted til NZ til sommer. Vi mangler dog stadig et praktik sted og vil høre om du har mulighed for at hjælpe os.
    Du får lige vores mail adresse og så kan vi forklare lidt nærmere, hvis du har tid og lyst til at hjælpe os: stinebergnaes@hotmail.com
    Mvh Stine og Henrik

    SvarSlet