Om mig

Hej til jer der kigger med hér på bloggen! Jeg hedder Katrine, jeg er 23 år og læser til pædagog på Roskilde pædagogseminarium - University college Sjælland, med aflsutning i 2010. Jeg skal i udlandspraktik i Auckland, New Zealand fra Februar - August 09. Med på rejsen hiver jeg min dejlige kæreste Nichlas med, der ligesom jeg selv er frisk på at komme ud og uforske nye dele af verden. Jeg skal være i praktik på Wilson School i Auckland, New Zealands nord ø. Det er en special praktikplads, for børn og unge med forskellige former for fysiske handicaps. Mere information følger. Link til praktikstedets hjemmeside: http://www.wilson.school.nz/welcome.php Jeg glæder mig meget til at komme afsted, og håber på at kunne bruge denne blog til at inspirere andre. De bedste hilsner Katrine

lørdag den 25. april 2009




Lidt fra skolen, international dag hvor vi tre danskere

Ulrik, Nanna og jeg selv blev budt velkommen. Ulrik og Nanna kommer fra Randers seminarium. Der erblevet holdt to grill aftener imens jeg har været på skolen. Den ene var for at starte forældremødet på hyggelig vis, det næste var 'lets get together' personale hyggeaften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar